středa 22. dubna 2020

Tři učitelské

Legraci si někdy děláme z profesí, před kterými jindy zase smekáme.

Jarda se během civilní služby staral o tělesně postiženého žáka na základní škole. Jednou šel výjimečně suplovat do první třídy a začal: „Otevřete si slabikář na straně 52.“

„Proč jsi přestal učit v ZUŠ?“ ptal jsem se Honzy, jehož výuku klavíru si všichni velmi pochvalovali. Odpověděl: „To se nedalo, nic jsem neudělal, pořád se mi tam střídali žáci.“

Jako starostlivý páníček jsem prohlásil, že budu chodit ze školy domů, abych malou Mafii vyvenčil, aby nebyla celý den zavřená sama doma, a Wága se zeptal: „Myslíš, že by nevydržela do půl jedný?“

1 komentář:

  1. To jsem takhle suplovala v první třídě. "Tak děti, vezměte si sešity a napište do nich 3+4. - Proč nepíšete, děti? - Vzorná holčička se přihlásí: "Vy jste neřekla, že si máme vzít tužku!"
    ZŠ Damníkov 1991

    OdpovědětVymazat